mys-söndag the day after

Hej på er! *skäms över mitt pinsamma inlägg inatt*
menmen! Jag kollar på film nu, 'the human stain' tror jag den hette, med både 'hannibal' anthony hopkins och 'Satine' nicole kidman. Den verkar vara ganska bra faktiskt, hehe.
Idag blir det bara mysa hemma, jag har luggit i soffan med varm choklad och mormor kom nyss med mat! hur lyxigt som helst. Ska bara få nån att komma hít och ta hand om mig ännu mer :D kanske ta en promenad sen också, detär faktiskt ganska fint väder, solen skiner och snön ligger på marken och bara glittrar, mysigt!
vi har fått snö här ute på hammarö, eller vi har haft det i några dagar nu.
Jag är faktiskt inte överglad över det, men att snön har kommit är ju ett bevis på att det snart är jul och det är bara 26 dagar kvar till Jullovet! Då vet jag vem jag ska åka och hälsa på och fyfan vad jag längtar! men det blir mer efter jul skulle jag tro, mysigt baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0