mysdag, sooft

nu är jag hemma igen och min hals är fortfarande dålig! vill ju inte ha kvar det, bort bort bort!
menmen, tappade rösten några gånger hos dennis, men det vart ju roligt. not. då får man viska sig fram för att bli förstådd vettni! när jag skulle hem fick han minsann följa mig till bussen, en flicka ska aldrig gå själv på kvällen utan pepparspray vettni väl!? men det gjorde han väl så gärna, tror jag väl. (jag tvingade honom inte iallafall)
sitter här, har matteprov imorn, men jag vet tyvärr inte hur man pluggar till matteprov så det kvittar. Jag har aldrig gjort det förut, pluggat till matteprov. Det får helt enkelt gå som det går imorgon, wish me luck! så jag ska klunka te hela kvällen och bara mysa, mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0