myskväll i soffan

hej! kom hem lite senare än väntat, men satt kvar med emil och snackade lite. lönen osv tex.
Grymt kallt ute är det nu, frös nästan loss benen när jag gick från busshållsplatsen! men imorgon ska all snö smältas bort, för då blir det varmare! synd, för då blir det såklart blaskigt..
snart ska jag krypa upp i soffan med te och mörk choklad, för snart börjar desperate housewives! det ska jag se såklart.
Imorn vet jag inte när jag börjar.. har inte bestämmt mig. ska till tandläkaren 11.30, då är det väl ingen ide att åka in till stan, va på lite lektion och sen till skoghall igen för att sen åka till stan igen, nej gud det blir för krångligt. Jag får alltså sovmorgon till 11.30 imorgon! GÖTT! Men det betyder inte att jag ska va uppe hela natten, okej louise?
men nu ska jag göra mig redo, 20 minuter kvar! PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0