nej nu är jag trött på det här

Nu slutar jag om en timme, efter en hel dags datakunskap. Allmänt drygt!
Vi har fått 'Bild med budskap' uppgiften och jag har noll idéer! någon som har någon ide?! dela gärna med er då.
får tänka lite till.. kommer säkert på någonting till nästa vecka, så kan jag slappa sista timmen. (har gjort det hela lektionen egentligen) Har bara pratat med Jimmi typ, och sms:at. Men det är ju inge fel det! 
Men jag ska kämpa fram tankarna nu, bloggar efter träningen ikväll, sisådär efter 8! puss!

förlåt du hörru, men jag måste berätta sanningen, även hur du tar det. 
Tar det som du vill, mitt val.

SKOLTRÖTT FÖRÖVRIGT, ge mig jullov tack


eller ge mig dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0