Now your gooone

Now Im home.
Och jag har den här 'Now youre gone' låten av basshunter på hjärnan och den försvinner inte! så jävla störande.
Idag hehe har jag varit i skolan, ljud hela morgonen och sen matte 50 minuter. jag jobbade ca 12 minuter.
Jag var så himla smart för jag glömde mina nycklar i dag hemma, och som tur va så har en kompis i min klas en extranyckel (jag glömmer ganska ofta...) och så lånade jag den. Men duktig som jag är så låste jag in den nyckeln i skåpet med jackan och väskan och hela köret.. yay! men min bror började sent så han va snäll att ta med den senare när hela dagen hade gått. så jag fick inte min mattebok föräns efter halva lektionen av matten ungefär.
(så nu blir det jobba matte hemma, yay)
Ljud-lektionen var okej, jag och karin lekte mest i radiostudion och tränade in vårat program.. hehe.

Efter skolan så tog jag bussen till mörmoskolan dirr, pratade med rektorn och fick sätta upp mina fina lappar, så nu sitter dom där. när jag stog och pangade upp dom i cafeterian med min häftpickadoll så kom bent ut. Han frågade vad jag gjorde och jag svarade att det var party på g. Han undrade om det var beatchparty men jag sa nej. Han kanske var sugen på det, synd endå. Och han får inte gå på idolpartayet heller, gubben då.

Nu ska jag ta tag i mattetalen, sen kanske läsa på lite meku och shk.. borde göras iallafall..vore inte!
jag tar nog en klementin och softar vid datorn istället faktiskt.. nej ge dig! okej.
HA EN BRA MÅNDAG PUSS PÅ ER VI.
(btw, 7 hela inlägg igår i bloggen, inte dåligt där inte! vem vet hur många det kommer idag)

Kommentarer
Postat av: sanna

now your gone XD min grupps låt ;) har alltid hans låtar på huvudet efter ljud-lektionerna :Dhahha

2008-11-03 @ 18:15:38
Postat av: svar:sanna

haha ja det är förjävligt hahah

2008-11-03 @ 18:41:18
Postat av: Anonym

jag är the man!

hejdå mannar.

2008-11-03 @ 19:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0