oh happy days!

LOUISE ÄR VÄLDIGT GLAD,
Rekordmånga läsare idag, sedärni! gjorde lätt min kväll, hehe <3
och nu ska louise skärpa sig, för mammsen läser ju bloggen nu, hon fick nyss adressen.
kanske nya stora bloggläsaren? vem vet!

Jag är också klar med planscherna som ska upp på mörmoskolan imorn!
vågar nog inte sätta upp dom på min skola, eftersom alla andra som säljer också går där.
menmen, ska ni gå på Idol-partayet den 22/11 så köp biljetter så fort som möjligt!! de tar nog slut ganska snabbt tror jag. OCH KUL KOMMER DET BLI YAYA :D hehe
nej nu ska jag göra mig i ordning för skoldagen imorgon.......
(slog mig nyss att vi faktiskt börjar skolan imorn efter detta otroligt sköna och välbehövliga lov)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0