one night in paris

sitter med ett fräsande glas brevid mig, samarin.. har halsbränna. Tur att drycken är smaksatt med persikla/citron annars hade den nog inte gått ner, det är grymt äckligt.
jag blev mycket piggare och fräshare efter duschen förut, borstade tänderna, tvättade bort sminket och kammade ut den stora kalufsen på huvudet som var i process till en stor dreadlock. vore ju.
jag funderar på om jag ska ta en sväng med snabeldraken i mitt rum och sen krypa ner och gotta mig i soffan. När lammen tystnar börjar kl 21.00 på 6an ifall nån vill se, och sen The grudge kl 22.30 på 5:an och den måste man se!
så för mig blir det soft hemmakväll med film, kattungar och klementiner. mysigt värre, har inte orken till nått annat heller för den delen. måste också se one night in paris, haha! lovade det igår faktiskt ;)
ha en bra lördagskväll alla läsare (har faktiskt nåra, framsteg!)
PUSS


Kommentarer
Postat av: sanna :D

trogen läsare (:



hahaha lite bakis kanske :P (a) <3

2008-11-02 @ 00:47:38
Postat av: Svar:sanna

hehe vet :)

jo kanske en del.. men är väl inte så konstigt;)

2008-11-03 @ 18:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0