överallt imorgon.

Idag var skolan skittråkig.. den blev inte bättre efter en timmes prat hos skolsköterskan heller, jag är både laktosintolerant och kanske behöver glasögon, vafan! Men jag blev uppmuntrad efter skolan för då träffade jag Linnéaälsklingen. Vi gick till det nya caféet 'Coffeehouse by george' på ö.torggatan. Hur mysigt som helst där inne, men ganska dålig personal haha. Först fick jag fel dryck, och sen en utan mint! (beställde en soya mint coccaino eller nått) roligt namn endå, ofta man döper en cappuccino efter kokain haha. nejdå.
Sen blev jag hungrig så jag åt kycklingsallad, den var god!
Blev massa prat och tjat där, som det blir med oss två.
Dels så kom linnea fram till att jag var en slampa.. jag! jävla bitch säger jag bara, hahaha! Sötnos då.
vi planerade också för morgondagen, då vi ska göra nått kul!
Men det bloggar jag om imorn på morgonen innan jag drar till stan hehe, ha! då måste ni läsa min blogg imorn, för ni blev väl nyfikna? Vi är ju knäppa jag & Linnéa, det vet ALLA som känner oss hahah!
Myskväll bara idag, är ju ledig imorn men ska endå upp skaplig tid:)
väntar på att mamma kommer hem.....som kommer om typ en timme.
myser nog med kattungarna så länge, de flyttar ju snart! de som vill se dem får komma och hälsa på snart: )

puss på alla söta läsare! <33


jag och linnea, skolavslutningen i 9:an...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0