pepparkaksdeg&julmust, mmm

Jag älskar att vakna upp med ett stort jävla munsår på läppen, gör inte ni det?
nej asså det var fan inte roligt.. och så gör det ont också. Plus att det är söndag, gillar jag söndagar?! nej jag hatar dom.
och min består av städning och plugg, hur kul är det?!
Antar att jag kommer blogga massa bara för att ha en anledning till att inte plugga.
Jag är säkert också på väg att bli förkyld.. har ont i halsen och är snorig, yaaaaaaay!
MEN, jag hittade en bra sak med denna dagen.. Min mamma har köpt pepparkaksdeg! Det blir ju att trycka iallafall, me love it!
så då vet ni vad jag håller på med, hoppas ni får en roligare söndag hörrni! PUSS


Kommentarer
Postat av: Towa

haha låter ju som att du har engod söndag iaf mums :)

2008-11-16 @ 14:47:39
URL: http://www.towalindberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0