sjuk?

har nyss fått i mig lite mat, första målet på hela dagen.
otroligt dryg dag i skolan idag, blä. åt ingenting på hela dagen, så i slutet mådde jag skit.
Kom hem, gick och la mig och åt ingenting. Sen kom mamma hem och tur det haha. Hon matade mig så nu har jag ätit.
och sovit. Men nejnej huvudvärken vill inte förstvinna endå.. Och jag har inlämning tills imorn som jag ska börja med.. nu.
och det värsta är att jag måste till skolan imorn för då ska vi spela in i studion.. bläääääääää.
Känns inte som det orkas men fan att det måstes, sen måste jag ju också lämna in fotokompendiet som har deadline imorn. världen är emot mig just nu. Bara jag inte börjar bli sjuk.
MEN! jag har en glad nyhet, den kan jag nämna :)
Provet på fredag är flyttat till onsdag nästa vecka,  yay! hehe


såg dig en snabbis, fick en konstig känsla i hela kroppen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0