tandläkaren idag

tjenahejsan! snabbt inlägg så jag hinner till tandläkaren, ska vara där halv..
Det är min faster som är min tandhygenist så det är ingen fara att gå till tandläkaren för mig, får se bara vad hon säger om min piercing.
ska bara äta frukost, fixa håret och borsta tänderna sen är jag ready to go. Tar bussen från centrum direkt till skolan sen, har redan missat två lektioner och missar lite av den sista, men den är 3 timmar lång så det är ingen fara, haha!
efter skolan ska jag kolla på bågar som jag ska ta hem och prova, men de har inte såna jag vill ha.. men jag får väl nöja mig med nått bara.
sen kanske jag ska fika med linnea, saknar ju bruden. Men vi får se, puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0