Twiligt <3

godmorgon! Nu kom jag nyss till skolan, missade bussen i morse.
Jag såg någonting när jag väntade på bussen som jag inte har sett på länge, en polis, på skoghall! inte ofta dom är där ute faktiskt. intressant va? 

Bion igår var skit bra! seriöst jag blev kär i filmen, den blir ju att köpa när den kommer ut alltså! Och personerna i filmen var ju as-snygga och handlingen, ååh SEVÄRD! 
Efter filmen satte vi oss framme på mattan och kollade på hela efter-texten, fanns lite roliga efternamn faktiskt. 

Idag efter skolan ska jag till optikern.. spännande va? 
ska Louise bli glasögon-orm eller inte... hmm!
vet inte riktigt vad jag vill, spelar inte så stor roll. Om jag ska ha glasögon så ska jag ha ett par rå snygga!
Idag har jag blåa linser också, var längesen jag hade dom! (:  
Sen har jag första träningen med mitt gamla lag som jag ska träna! Akta er tjejer, hehe.
det var väl allt för mig för tillfället nu på datakunskapen, ha en bra måndag!
föresten är Daniel sämst på att blogga, lovar

Kommentarer
Postat av: fleskas

vaddå sämst?:/

2008-11-25 @ 21:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0