Usa-valet 2008

Jag tror inte att det är nån idé att plugga in det här om Dagstidningar i huvud mera, det går inte in!
Helt hopplöst, lika som provet kommer bli imorn..
Så istället så gick jag och lagade mat åt min kära familj.. hihi! så nu har jag precis ätit med mamma, bror och pappa åkte in och spelade biljard. längesän jag gjorde det!

Justja! det ryktas ju om att det var Obama som vann valet i USA, och det var väl lite det jag hoppades på. Inte för att jag är insatt, nejnejnej inte alls. Men att han är den första negern som har varit president i usa är ju lite fränt. Hoppas det blir bättre med han än med bush, skönt att den snubben snart är borta!
Och när det är dags för valet i sverige så får jag rösta, hehe!

Längesän jag bakade.. kanske jag ska ta och göra lite kladdkaksmuffins kanske? det vore gott!
eller negerbollar? Jag har lite beslutsångest, men det är väl inte ovanligt..
Efter det ska jag ta en promenad för att komma bort från pluggandet!
Hörs sen ciaoo



Sugen på en kattunge eller två?
Eller bara kika på bilderna! S*Little sweetie's


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Men vad skådar mitt lilla öga??...Du gör lite reklam för vårt katteri??...=)

Nice...

Tack för den goda maten!!...Härligt för en mor att komma hem till dukat bord efter en slitsam dag på jobbet. Du är en riktig pärla!!

Puss /Mor

2008-11-05 @ 23:51:48
Postat av: Anonym

hehe gullgull mamma (:

2008-11-06 @ 06:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0