Utkast: godmoron, vaknade ...

Hejhej! skrev inlägg imorse men det försvann. Men det gör inget för ja var bara sur då för sims funkade inte.
Men nu funkade det och jag har nyss spelat hihi. blir hela dagen idag det, och ja jag tror att det fortfarande är morgon typ fastän klockan faktiskt redan är 20 i 6! helt otroligt.. bortkastad dag egentligen men men orkar inte göra nått endå.
tror dr.d kommer sen, vet inte. jag ska iallafall spela sims, frågan är vad han ska göra. inte mitt problem hehehe.
mysdag som sagt,

kvällen igår måste jag berätta om! förfesten hos klara med alla brudar blev mer och mer som en fest ju mer alla fick i sig. speciellt klara, som inte hade nått emot att det kom fler folk och högre musik! Kul och lyckat blev det iallafall. (bider kommer imorn)
Sen på bussen hem så träffade jag min älskade kusin som jag inte har träffat på länge! 

Jag och Kusin Dan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0