Let me groove ya good

Innan jag gick till Lisa så gav jag mig själv några timmars dataförbud för att jag skulle sätta mig och plugga direkt efter det.. men vafan nu sitter jag ju här igen! men jag måste faktiskt fixa en sak på datorn, som ska upp imorn på mörmoskolan om jag har fixat det tills imorn vill säga.
Och när jag väl sitter vid datorn, varför inte blogga?! det är ju alltid kul hehe.
Men jag kanske måste sätta mig ner och plugga rejält nu, har faktiskt prov på torsdag, och det är inte litet! nejnej här kör vi stenhårt efter lovet, tack!
Och jag kan verkligen inte förstå mig på min mage längre, den kurrar och kurrar JÄMT när jag inte ens är hungrig!! fråga danne, han har hört! hahaha. stört ;/ och jobbigt!
Men ha det bra tills vi hörs igen! (säkert senare heheh) Ciao!


smör, potatis, pepparrötter
cider, flingor, cashewnötter,
bulgur, bondbröd, sallad, sill
müsli, timjan, dadlar, dill
olja, yoghurt, äppeljuice
rågmjöl, pasta, äppelmos
sirap, sylta, sesamfrön
couscous, kaffe, knäckebröd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0