you wanna do it again, huh?

godmorgon allihopa! ush va tidigt det blev idag, klockan är 20 i 12 och jag är helt klar.
men ställde klockan på 10 så kanske inteså konstigt. och vi får kattungeköpare idag som ska kolla på figaro, så jag måste ju se hyfsad ut iallafall. har ju hört att det är tonårskillar med också vettu.. höh.
blev sent igår, gick och la mig runt 4. D var här och vi kollade film osv. 'När lammen tystnar' och 'The grudge'.
Även om jag har sett grudge flera gånger så blir jag lika rädd och äcklad varje gång, haha. tror jag skrek ett tiotals gånger iallafall, haha!

Idag ska jag til kyrkogården om det hinns.. mamma ska ta med mig dit.
Vi skulle dit igår, på alla helgona, men ingen av oss han det riktigt så vi bestämde att vi tar det idag. får se om det blir av!
Om det är nånting som jag tycker är riktigt obehagligt så är det kyrkogårdar.. tillochmed när det är ljust ute och så. Mamma får väl bevisa att det inte är så farligt, utan faktiskt ganska vackert. Jag ska också dit till farfar, längesän jag var det. Fast han har ingen gravsten, han är i minneslunden, så han kan vara överallt. Få se om han är i just den kyrkogården som jag ska till idag då (:
saknar dig, farfar<3

Nu måste jag ut till dom andra! se vad det är för people.. hörs sen ciaooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0