you you you are

Hej mannar,
jag håller på att fixa the sims..
eller ja, det är väl min bror som får göra det mesta jobbet, och jag lämnar honom till att göra det snart också. Jag kan inte riktigt såntdär, och så ska jag gå till lisenfisen snart när som helst. Mysa där med mr och mrs rawr ikväll blir ju!
och sen när jag kommer hem så har jag sims på datorn! då kommer ju inte jag sova nått inatt nejnej inte alls :)
Jag har fastnat lite för det spelet.. eller ja det har varit mitt senaste tidsfördriv på de senaste lektionerna iallafall! En i min klass har det på mobilen, och självklart så lånar jag den ibland (a) 

Men då vet ni vad jag gör, annars finns ju jag på mobilen som alltid, nummret har de som ska ha. har du inte och behöver, fråga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0