arvika, memory for life

Kom nyss upp ur badet, och jag har babylen hud nu.
olja i badet är så skönt, och helt sjukt va mjuk man blir!
hade också ansiktsmask, men vet inte om den funka så bra.
Imorn ska jag också göra min glidmedels-inpackning i håret. det visste ni inte att de va bra för håret vaa?
men det är det, skitbra! och man får jätteglansigt hår. (helt sjukt vad man lär sig på arvikafestivalen asså)
så jag gör det innan halloween istället för att färga, sliter ju så mycket på håret.

nu ska jag göra fruktsallad och mysa framför tvn med mamma tills jag ska träffa daniel.
inge ut för mig idag, har inte orken bara, sparar min energi, lust och sprit till halloweeenn :D
ha en bra kväll pussciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0