costume of the night, sexy geisha!

tja mannar bnaf is blogging! och skräll att jag mår dåligt.......
känns som det är det enda jag gör nu för tiden faktiskt. men jag mår illa, som om jag skulle kräkas. trevligt va?
men det går över snart antar jag. för sen ska jag va med danne, jag ska ju låna hans mobil :) för den jag har nu går mig snart på nerverna...
just det, jag följde med till veterinären igår med lilla fabbe, han mådde inte alls bra. inget liv alls i det lilla knyttet.
men han hade inte brutit nått, men de visste inte vad det var. han fick lite dropp och så, sen åkte vi hem. idag mår han lite bättre, men är fortfarande svag, om man sägerså. Går nog över om några dagar får vi hoppas :)

Åkte till stan en snabbis fram och tillbaka idag, hämtade biljetter till på torsdag somsagt.
på bussen träffade jag ida och isabella :) så vi satte och planerade lite halloween, och det värkar som om det kommer bli lyckat! fyfan va pepp jag är, så när jag kom hem så provade jag min costume. great!! bara vänta på fredag nu då!

Är detta jag på halloween tro?


Jag sitter och undrar över en sak, varför är mitt hår så jävla snyggt när det inte är tvättat på ett tag?! det suger ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0