halloween om the PARTY side of life.

hejhopp det krånglar sig lite här.. så jag börjar bli stressad.
jag har inte sminkat mig, vet inte om jag ska sminka mig som geisha eller vanligt än. så får vänta med det tills jag kommer till lisa. sen vet jag heller inte hur jag ska ha håret, utsäppt eller uppsatt som geisha? blir nog utsläppt, som jag kan ha som både geisha och vanlig party.
sen skiter det sig med johan och coffa och alla, så jag vet inte riktigt hur jag får min cider, plus att johan har druckit upp nåra, åh! vill inte bara dricka sprit.. igen. men får nog nåra öl. öl! bleah.
så sexig som jag kommer va så bjuder säkert folk, heheheh. nejdå! nu ska jag inte snacka mer om sprit osv. min mamma kanske läser hehehe, hej mamma:)

nu måste jag byta om, torka håret (som är väldigt mjukt och lent och mysigt hehe) och packa!
men bloggar lite snabbt @ lisa sen tror jag! PUSS HA VÄRLDENS BÄSTA HALLOWEEN FLICKOR OCH POJKAR OCH SUP INTE IHJÄL ER SNÄLLLA, för vem ska då läsa min blogg (: CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0