I don´t wanna have this feelings for you if you don´t have the same..

dålig update,  men nu så :)

var somsagt med T igår, vi kollade på film och så, han klingade lite på gitarren för mig, gillar ju sånt jag (:
sen var det skoldags för mig så vi tog en promenad till skolan och där hade jag datakunskap i 3tim.. vi kollade på film och jag somnade.. var så otroligt trött! sen slutade vi och då åkte jag hem direkt, åt nudelsoppa och sen iväg på träning.

Idag hade jag två lektioner och sen sluta 12 :) så vi gick in på waynes, S, M och I köpte latte och jag.. kollade på? typ.
sen tog vi bussen hem och nu sitter jag här. Ska vänta på att Victor ska sluta för han ska med mig och köpa stav tänkte jag. Så ska snart ta en tur till stan igen..
för nu ska jag byta den här jävla staven, är så trött på den.. hoppas jag hittar en iallafall. 
efter det ska jag väl till mamma igen då, fika eller så blir väl :) sen plugga på arbetet som ska in IMORN! ush-.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0