I feel pain, but it gonna be a hell of a piercing

ska bara kladda ner lite, ska snart hoppa in i duschen och sen i säng! eller ska bara hänga tvätt också.
har tvättat idag, hade ju inga rena kläder! haha.
Efter skolan så gick jag och victor runt på stan, han köpte ett par jeans som var skitfina som jag hittade (:
sen köpte vi en påse naturgodis och mummsade på och så, sen åkte jag hem till mamma och åt mat, mumms!
sen så åkte vi till mormor, där fick jag den finaste väska jag sett! En svart axelbandsväska med riktigt krokodilskinn, där man ser knottrarna på ryggen. Lite läskigt, men jävligt fin! :) Fick lite nya sjalar också, skitroligt! tack mormor <3
sen åkte jag och handlade lite, och sen hem och tvättade!

Imorn har jag en lektion vid 13, så innan det ska jag hem till T och mysa med film och så (:
Sen datakunskapen, och sen slutar! Då är det träning och jag har laddat med kameran, för jag ska ta lagkort och enskilda på pojkarna tänkte jag! ska bli en rolig dag, så nu måste jag snart sova! Men puss på er och hoppas ni får en bra dag imorgon, ciaaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0