I felt hope for a moment, now it's gone again

jag kör nog på standarden idag, TJA MANNAR!
min mormor har nyss vart här, åker till utomlandet imorn (kommer inte ihåg vilket) så jag skulle hjälpa henne med en sak på internet (hehe) och så, fick en peng! alltid najs.
sen såå.. hände det inte så mycket mer. idag är det söndag, det menas med tråkdag. hatar söndagar. till och med nu när vi har lov och inte skola imorn. Oh ingen skola imorn yay!! Igår myste jag med sanna och danne, sen kollade jag och danne cp stöd film som var 3 timmar lång men sen en extra timme för att man skulle ställa tillbaka klockan, helt sjukt!
sen fick han åka hem för han var för högljudd tyckte mamma muaha!

LOVET! har vi snart, tjohoo. det ser ungefär ut såhär:
Måndag: fika med syster (:
Tisdag: lämna in min telefon på lagning :( IGEN
Onsdag: Festa, med brudarna, I hope!
Torsdag: Musikal ska jag på då! coolt va. (spring awakening)
Fredag: HALLOWEEEEN! festa blir.
Lördag: Kyrkogården.. (creeeepy, jag vågar inte=( )
Söndag: boring, plugga -.-

jag ska börja avsluta mina blogginlägg med ett citat. låter det bra?
för mina fula vänner kläcker alltid fula saker, hehe. Här har ni dagens:

Louise: "vad hände?!"
Sanna: "Han fick ett stipendie, klappa bara"

dom kan vara lite tråkiga, men jag tycker dom är kul hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0