I smile just to hear your name

ojojoj det händer mycket (:
både i skolan och på fritiden..
asså vi har typ hundra prov och inlämningar innan lovet och jag sitter här och bloggar?! har inte ens grejjerna hemma.
blir att råplugga i helgen asså..
sen händer det väl lite annat förövrigt också heheh :d
nej men asså, imorn kommer ju lill-issiie till k-d, ska nog träffa han imornkväll tror jag nog :)
sen lördag blir det fika med brudar och mat hos mormor.. sen vet jag inte:) får se!

Idag har jag ätit kladdkaka, har vart sugen på det hela dagen i skolan.. och när jag kom hem så stog den bara där i kylskåpet och väntade :) så det blev ju såklart..
men känns lite njae endå, vafan håller jag på med liksom.. tränar inte ett skit, har tillochmed slutat med mina promenader. asså jag hinner ju inte! har helt fullt upp efter skolan.. fan!

Jag gick och köpte grejjer till en grekisk sallad förut, och mixtrade ihop den, blev supergod! så nu är jag äntligen mätt i magen (första gången jag har ätit lagad mat hemma på väldigt länge) men gott var de!

bloggar imorn, pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0