I would´nt trade you for the world

att bråka med dig, det finns inte.
och när det väl händer så blir det tusen gånger värre än att bråka med vilken människa på jorden.
jag hatar att bråka med dig, men det bästa av allt, är att vi kan bli vänner igen lika snabbt :)
därför jag är så jävla glad att jag har dig! för jag behöver dig grymt mycket.
du förstår mig, jag förstår dig, vi kan inte va osams. 
men när du sa de där orden till mig, jag trodde aldrig att du ens kunde säga något sånt till mig.
men det tog så jävla hårt, även om du inte menade det. inte efteråt, det vet jag.
tur det att vi löste det rätt bra, förlåt om jag gjorde dig besviken, rädd, arg eller vad som helst, förlåt.
jag skulle inte byta dig mot någon annan mamma i hela världen, aldrig!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0