If you came, I would give you everything

godmorgon!
Idag har jag väldigt ont i min kropp, jag tror det kallas träningsverk ;)
henrik körde antagligen hårt med mig igår haha;) oj det lät fel, men på idrotten asså ;)
så idag har jag ont i magen, ryggen, armarna.. lite smått stel sådär;)
men det går ju inte att göra nått åt nu direkt..

Idag är det lördag och det är inte mycket på schemat.
Jag ska:
-Handla
-Åka till mamma och ta en fika,
-utgång med brudarna.
det var ungefär allt jag vet om för tillfället, och det är rätt skönt.
orkar inte ha för mycket för mig, vill inte få en såndär ångestattack igen.
det var verkligen hemskt, en konsig ångestkänsla i huvet.

Nu har jag bott i lägenheten i mer än en månad, och har inga funderingar på att flytta hem igen.
även om jag faktiskt saknar min mamma och behöver henne, men det finns ju telefon :)
ska ju dit ikväll och hälsa på en stund, behöver träffa henne.
Efter det ska jag också ut för första gången på.. två helger.
som Kim sa när jag träffade han igårkväll, det är jävligt bra för att vara mig.
Det är jag jävligt nöjd med, men jag saknar det, skoja inte.
jag fick för mig att jag skulle göra en redbullvodka igår bara för att jag va sugen, men mitt samvete sa till mig.
jag hade ju vodkan och jag hade redbullen, men jag hade också det goda samvetet som sa att jag skulle låta bli.
det var ju bra! :)
men ikväll blir det, om vi hittar nått jätteroligt. annars är det lika bra att fortsätta vara duktig.
blogga blir senare eller imorn!
puss på fylletratten you know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0