Im sick.. of you

hejhallåkalops!
Idag har det vart en jobbig dag..
va i skolan, hade ljud hela dagen och vi fortsatte med vårat radioprogram.
hade ont i huvet hela dagen, och blev bara värre och värre..
när jag väl va hemma så hade jag migrän och feber, kändes roligt!
fick hoppa träningen och har sovit hela dagen.. roligt!
har inte ens vart uppe och lagat mat, men vem behöver mat när man sover liksom.

Imorn kommer dagen jag har längtat efter länge:)
då är det onsdag och restaurangdax! Jag ska till amigos med några kompisar efter skolan och äta,
så jag får äntligen min grekisk sallad, smakat den på amigo? HUR GOD SOM HELST <3 finns inge godare hehe.

Kommentarer
Postat av: sanna :D

JAG ÄR DIN KOMPIS :D gummsi :D skolan imorron ;)

2008-10-21 @ 23:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0