Its not a secret anymore..

Hej allihopa! har faktiskt fått lite mer läsare hihi.
sen är det ju förståeligt att ni inte kommenterar eftersom jag inte skriver ett skit som man direkt kan kommentera på, typ.
Iallafalllllll....
Onsdag är det idag va? är helt dag-blind nu för tiden...
gött med onsdagar eftersom vi slutar 12, fast idag slutade vi faktiskt 11:20! gött de!
så jag åkte in till stan, gick in och prata lite med t, sen tog bussen hem..
när jag öppnade kylskåpet (eftersom magen kurrade vilt) så såg jag någonting häpnandsväckande, det var typ tomt.
så jag sprang ner och handlade lite (:
nu sitter jag här :) mätt i magen efter nudlarna (ja jag är fattig..)
Jag vet inte om jag ska ta en sväng till mamma kanske, för mina skolkort har kommit. vore ju att scanna in de innan jag skickar tillbaka de :)
och ikväll kommer bob, reine och wåxnäs hit, vi ska styra filmkväll :) myspys!
bloggar ikväll eller imorn, hare najs puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0