let me have you, just for a moment..

Idag är det lördag och jag är inte på topp,
har huvudvärk men jag har varit duktig idag (:
först så vaknade jag vid 9 och satte mig framför tvn.. tänkte ta en morgonpromenad men vädret stoppade mig..
det var molnigt och det såg inte lockande ut alltså.
men efter några timmar så blev det soligare och det såg riktigt mysigt ut ute med alla de höstfärgade träd.
så jag bestämde för att gå ut och springa, så det blev. riktigt skönt faktiskt :)
sen blev det en dusch och nu ska jag snart göra mig i ordnig.
ikväll blir det först mysa hemma med vin och sushi som jag aldrig har ätit i hela mitt liv
ska bli lite spännande att smaka faktisk, men tror inte att jag tycker om det.
men smultronvin gillar ja! (:
senare blir det 18års-fest, även om jag har vit månad. är riktigt jävla sugen på utgång faktiskt,
så det blir med mina brudar m och e.
bloggar imorn puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0