Me don't like meku

Mannar jag har tråkigt på lektionen, tänkte bara berätta det :) 
har meku, suger pung tycker jag.. för vi har snart skitsvårt prov och jag har grejjerna hemma så denna 2-timmars lektionen spenderar jag med ebuddy, bloggen och bilddagboken. 
Slutar ca 3, då ska jag, m och s till Amigo och jag ska äntligen äta min älskade grekiska sallad. mumms! 
Sen kanske jag ska ta en fika, vem vet. 

Jag ska också ta ett seriöst snack med min kära (lite tveksamt) vän som nu har gjort mig så grymt besviken.
nej nu var jag för allvarlig, så sur är jag faktiskt inte, haha! men känns måttligt kul att du gjorde det utan mig! hahaha nej det där vare bara du som fattade om du läser gummsi :) menmen, sånt är livet, såånt är livet.

nu ska jag in på youtube tydligen för sanna tvingade mig, 
men puss på er! 

Kommentarer
Postat av: sanna :D

tvingat dej va de ja :) haha inga händelser från skoldagen nej :P haha dom kanske bara hamnar i kallendern ;) haha puss på dej <3

2008-10-22 @ 21:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0