my heart screams for you..

denna tisdagskväll spenderas faktiskt med pappa, ovanligt.
han är inte hemma så mycket nu för tiden (aldrig nästan) men rätt skönt så slipper jag vara ensam.
Idag när jag skulle upp så tog det stopp, jag bara somnade om.. två gånger.
så jag blev jättestressad och missade två bussar..när jag väl kom till skolan var jag 1 timme sen, men grinar inte för det. sen hade vi ljud hela dagen, lekte runt lite i radiostudion osv.
efter skolan så hade jag träning, som jag tvingade mig gå på med min migrän och allt.
sen åkte jag hem till mamma, fick en bit mat och beställde nya kläder!
det blev: en jacka, jeans, underkläder, en cardigan, strumpor, tights, linnen osv. behövligt (: tack mamma!

nu sitter jag här och gör ingenting.. såg nyss på klockan att jag skulle sovit för ca en halvtimme sen, shiet jag måste in i duschen! :) men ha en trevlig natt! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0