nån som har en olåst lånetelefon?! ja tack jag behöver

Jag sitter seriöst och surar för mig själv, är så jävla grinig!
det har gått en och en halv timme sen jag lämnade in min mobil till siba på service, och nu är jag helt utan!
inte fick jag en lånemobil, nejnej1 de hade såklart ingen! Så louise är utan mobil, i ca två veckor! det går ju absolut inte, så jag får försöka fixa fram en nu så fort som möjligt. that sucks!!!!!!!!!!
För vafan är louise utan sin mobil ?! hur fan ska jag kunna svara på sms, eller ringa folk! gud vad sur jag är.
bara så ni vet,
ni får vänta tills jag har fixat en telefon, eller så får ni höra av er på mitt tillfälliga nummer (mammas extramobil) men där finns ej gratis sms tyvärr. fan.
Världen går inte under för det, och jag ska inte ta en paus med bloggandet. så enjoy min surhet dessa veckor, hehe!
puss på er med telefoner, ignorera mig inte nu bara för att jag inte har nån, msn!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0