there's a lesson to be learned

Idag var det dåligt med läsare, jämfört med igår/förrigår då det var riktigt många (jämfört med hur många som brukar läsa) och det var roligt! För andra kanske det var en pluttsiffra men för mig var det ovanligt och kul.

jag har en katt i famnen så det är lite svårt att blogga, men katten är viktigare. För lille fabian mår dåligt och är sliten, han har ont i tassen så han kan inte gå. så jag får vara assistent och bära runt till maten osv. nu ligger han och vilar på min arm den skrutten :) han ser nyfiket upppå datorn, han kanske undrar vad jag bloggar om:) sen tittar han också upp mot mig med sina hundliknande kattögon, som vill att jag myser med honom. Han ska till vet halv 7 sen.

Jag har också fått tag på en telefon, tack och lov. Fick egentligen tag på tre men så många behöver jag inte så jag valde dannes för den var nyare haha. så den ska jag få låna imorn och framöver :D tack älskling! (vi är IHOP, jätteseriöst)

men nu måste jag mysa med katten för han kan knappt röra sig den stackaren.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0