never thought it would happent.. (=

hej kära läsare! (har inga hahahaha)
nu sitter jag i mina mysbyxyor, myströja och mina nya sockor och min supermjuka sjal!
vill egentligen bara lägga mig i sängen och sova nån timme eller så, men väntar på mat :)
för en gång skull så lagar pappa mat, det brukar vara tvärtom faktiskt.

blev nästan fika x2 idag, först så gick jag, maja, elin och ida till waynes för att maja och ida skulle äta,
så vi satt där och myste (frös mest) sen gick vi på stan lite..
sen när vi kollade bussar så gick det inte än, iallafal inte för mig och ida.. så vi bestämde att vi skulle gå in på det andra waynes för att ta en riktig fika. Maja och elin följde med en stund, sen gick dom till bussen. jag och ida satt kvar med våra chailatte och mocca och pratade om allt möjligt, längesen man träffa bruden på riktigt (: men det var väldigt mysigt, och så träffade jag t också (=
Väldigt bra dag med lugn ledig dag och brudar, kan ju inte bli bättre :)
slutar dock lite sämre, med huvudvärk och tråkighet typ.. fast blir nog bättre senare när brorsan kommer.. (=
blir nog film och msn sen också, hihi
puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG LÄSER DIN OTROLIGA INTRESSANTA BLOGG! I LOVE IT:D PÖSSPÅREJ :D

2008-10-04 @ 13:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0