I belive we can do it, together

Hejdär bloggen och alla söta (: för det är väl inga fula som läser min blogg? :o
vänta ska bara ringa linnea!
sådär, nu har jag henne på min sida i kampen mot ------, känns bra!
tack vänner för att ni förstår,
jag tycker att det är sjukt jobbigt men kan ju liksom inte göra så mycket åt saken.
Jag gick över till mamma på en fika tidigare idag, behövde få prata av mig lite och det behövde hon också.
Jag är så jävla glad att jag har just min mamma till mamma,
för henne kan jag verkligen snacka med om allting, och hon ställer alltid upp.
och när jag nu inte träffar henne så ofta längre så saknar jag henne faktiskt mycket :)
så det var väldigt mysigt med fika och prat faktiskt, tack mamma :)

såg T idag också en snabbis, men kunde inte hälsa för jag satt inne i bussen redan, synd de!
men puss på mysiga läsare hoppas ni haft en bra dag !  (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0