Wish For Something More

hektiskt dag, om man säger så. han inte blogga alls. tänkte göra det mellan fikat och bion, men hann helt enkelt inte det.
men nu fick jag äntligen tid att krypa upp i datastolen med min übermjuka rosa morgonrock och blogga lite!
Började dagen med att jag vaknade av mig själv, det var längesän kändes det som. otroligt skönt och behövligt.
Sen gjorde jag mig i ordning och blev klar tills min syster ringde. då kom hon och vi drog oss till stan, för att sedan få ut alla känslor på waynes. och allt skvaller såklart. very nice!
sen gick vi lite på stan, sen tog jag bussen hem för att äta. sen tog jag bussen in igen nästan direkt för att möta victor och danne. High school musical 3 blev som sagt, och den var bra! fast inte lika bra som ettan och tvåan, så jag blev lite besviken. Men man blir aldrig besviken på Zac Efron kan jag lova! När han stönade så kunde man också höra mig stöna lite där i biostolen. shiiiett säger jag bara, haha!
man kan ju diskutera om det var hans fel att man betalar 90 spänn bara för att se han sjunga, dansa, spela basket och bara vara allmänt råhet? för det gör jag gärna! lätt värt de :)

känner också nu att det börjar klia i halsen och att jag hostar, vad är det liksom?!
orka att man blir sjuk på höstlovet!! blir så förbannad om jag blir det seriöst. fan. osis.
kanske borde sova, ska jag nog göra nu :)
blogga imorn blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0