Give me some gay-love baby

Hörde nyss att det handlade om Britney Spears på tvn, och började tänka på min favoritbloggare!
Nämligen Amir Akrouti! Här är hans blogg -> `Gaybloggen´. och där har vi en kille som bara älskar brittan!
och jag bara älskar den här härliga och ärliga 18 åriga killen! helt seriöst.
Har aldrig nånsin träffat eller sett någon kille som har varit så stolt, öppen och ärlig över att vara homosexuell.
Och hans underbara personlighet han verkar ha! Det vore ju att ha en sån skön kill-kompis alltså.. Och jag har aldrig sett en kille som passar så jävla bra i läppglans som Amir! Och en kille som har lika mycket hårspray som jag!!
You´re a real bitch baby!
och det här citatet, jag älskar de!
Dom älskar oss, och vi älskar dom.
Därför jag får ta på deras tuttar hur mycket jag vill, haha.
- Amir Bitch om kvinnor, haha!
Jag verkligen beundrar honom för att han ger oss läsare de svar vi vill ha om hans läggning osv, så ärliga som man kan få dom. Och att han totalt struntar i vad folk har för åsikter om honom, han är sig själv till 100% och jag gillar han som fan för det. Han är verkligen värd all uppmärksamhet han faktiskt får, och det här inlägget är till honom (:
Fortsätt att satsa på bloggen, den är riktigt bra och ärligast i bloggvärlden! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0