I hope you take it well, I really do.

Jag tror jag måste sluta blogga så mycket som jag gör.. kom på förut att jag måste börja plugga för jag har tre stora viktiga prov och en inlämning efter lovet :( fan.
men jag är ju också sån som skuter upp det och inbillar mig att jag har viktigare saker för mig.. och sen att jag står med hur mycket plugg som helst i slutet. dålig vana av mig.
en annan dålig vana jag har är att jag biter på naglarna, och jag hatar det så fruktansvärt mycket just nu! varför kan jag inte sluta?!  men imorn åker lösnaglarna på :)

måste berätta om musikalen, den var grymt bra! och de knullade på scen hehehe. busigt värre.
men den var jävligt bra, och några av skådespelarna var grymt duktiga! grattis på er. HELT KLART SEVÄRD!
sen åkte jag och sanna till stan, gick in på utställningen som de har mitt på torget i karlstad i den där stora barcken. 'nattpäron' mysigt där inne och hehe lite roliga saker att pyssla med. soft helt enkelt. gå in och kika vettja!
sen tog vi en fika på waynes, myyspys.
tror jag måste berätta för dig snart, jag måste ha svar.. förlåt men måste.

okej klockan är lite över 6, jag ska baka, plugga, möta coffa, åka till lisa, prata med dig, städa mitt rum och bädda min säng innan kvällen, hinns det tro?
jag har en mobil nu också så nås på det vanliga nummret you know :D (har inga nummer än.. gife!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0