we did it babe, we did it!

ojoj här har vi inte suttit vid datorn på typ två dagar!
det är väldigt ovanligt måste jag påstå..har inte haft på datorn sen torsdag liksom :o
menmen, mycket har hänt (:
fredag var det speckat på schemat..:
skola,
träning direkt,
hem snabbt möta linnea,
in till stan möta issi,
åka hem till mig

Lördag var lika fullspeckad den.. alltså tidigare idag:
åka till stan
följa med ida när hon pierca sig
fika med brudarna
hem till mormor och fira henne
hem till mamma mysa med henne (:

det värsta är att imorn så är det också massa saker på listan.. ush va mycket jag har att göra nu för tiden asså..
men jag flyttar iallafall hem till mamma.. blev tvingad efter bråket igår. men nu är det bra och det ska bli skönt att komma hem dit faktiskt.. flyttar tillbaka hit på lovet igen hehe :D
bloggar imorn, ska ta tag i pluggandet idag en lördagskväll, det suger!
hoppas ni har det roligare ikväll iallafall, puss ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0