maybe we have something now,who knows..

ska bara skriva ner ett litet inlägg innan jag går och lägger mig..
förövrigt i min älskade efterlängtade säng hos mamma!
har nämligen flyttat hit idag, det blev så efter lite diskussion..
menmen, det kommer nog bli bra,
har ju faktiskt saknat mamma, sängen, katterna, rummet, maten i kylskåpet, osv.
så helt ok:) flyttar väl antagligen tillbaka till lägenheten på lovet.. får se.
Min piercing lossnade idag också, två gånger.. första gången när jag satt och åt. Då kände jag att den lossnade i tungan så jag bara wtf. och så tog jag ut kulan som var lös och sen staven. så satte jag i den igen och fortsatte äta.. tur att jag inte svalde hela staven ;)
sen när jag kom hem på kvällen och duschade så lossnade kulan igen, så nu har jag skruvat hårt!
har också klippt mig idag, blev bara topparna typ. och det behövdes gott folk! verkligen.
borde ha klippt typ 7 cm, men blev bara 1½... :$ Vågar inte klippa mer! så det blev som det blev.
blir att klippa/färga till halloween, dåni!
gud va kul det kommer bli :D :D :D
längtar som bara busen, men nu ska jag sova :)
ciaooo sov gott puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0