If I told you what I feel, would you leave?

tjadär det är kvällen nu och jag kom nyss in :)
har vart ute på promenad med matilda, sanna och chihuahuan.

Innan det var jag på stan med bobbo, köpte mig en svart/vit stav till piercingen, skitsnygg(:
fast när jag bytte så grinade jag typ för det gjorde så ont.. fast kanske för att bob fick stoppa in fingrarna i munnen på mig och dra hahah. sen åkte den nya in och det känns så mycket bättre!
sen åkte jag hem till mamma och åt och fikade med mamma, bror och syster. 
Mamma drog inte ut piercingen som jag trodde haha, så den sitter kvar och där ska den sitta :)
sen spelade vi lite gutarrhero och sen åkte jag.
Då var pappsen hemma och hade bara kommentaren " jävla ungjävel*skrat* " om min piercing haha.
jag är nöjd och det är det viktigaste.. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0