very close, hellyeah

Solen skiner denna häliga söndag! (hehe)
härligt med sol, man blir mycket piggare och gladare när solen är framme (:
söndagar brukar vara tomma i min almenacka men idag ska jag faktiskt göra lite saker.
Jag ska till min 'phlikka' Linnéa och mysa med te och film! saknar ju bruden så det kommer bli jättemysigt (:
och vi har alltid så mycket kul (ochtråkigtibland) att prata om, för vi pratar om allt, verkligen allt, haha!

Jag kan väl också passa på att berätta att min vita månad som jag skulle ha till halloween sprack..
lite alkohol slank ner i mig igår faktiskt, men det var faktiskt efterlängtat, och roligt!
känns som jag är jättedålig som inte kan va nykter i en månad, men sån är jag tydligen..
MEN (!) jag rökte inte en enda cigarett igår även om Ida va uppe och vifta med en i ansiktet på mig.
det är jag otroligt stolt över :)
sen blev det bråk överallt och det kändes så jävla onödigt.. först på hammarö när vi hade dragit, sen i stan x2 typ.
men annars var kvällen jätterolig, tack brudar :) och tack s för sovplatsen.
puss ciao ha en bra söndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0