what.?

trodde du var helt perfekt ja,
men ingen är väl det.
dumt av mig,
att tro..


iallafall, inga dystra miner i min blogg helst,
men ibland så händer det, faktiskt.
tragiska saker som man inte kan hjälpa, sånt är livet. Det är bara att leva vidare, ingen fara (:
tur att jag har er, vad skulle jag göra utan er igår liksom, hemskt.
tacksam för kvällen, även om den blev som den blev.
Myskväll med sanna, matilda, victor och danne, senare vattenpiparöjj osv.
hampus och kompis va nb och det var roligt, gulligt endå (: men klart de ska prova, he he.
lång kvällspromenad blev också, och senare åkte vi hem till finfina hammarö,
fucking åmål blir idag, den ska jag se. ensam. bäst så, tror jag. vem annars vill dras med mig, jag är dyster.. eller nått.
besviken mera kanske.. fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0