yeah benjamin

Here we go again!
jag sitter klar nu, ska bara platta till det lite mer i håret, sen ready to go!
Ska in till stan och fika med min älskade syster, sen följa med henne och besikta bilen..inte det roligaste kanske haha, men hon ville det (: vad gör man inte för sin syster!
sen vet jag inte vad det blir, skulle vart med sanna och victor idag, men blev inte så. både jag och sanna hann inte det.
tar det en annan dag!
Igår var det softdag för min del, va bara hemma och tog det lugnt. tog lite foton, läskiga blev dom! men det är ju halloween snart! :) sen kom danne över en stund, vi åt tårta, kollade film, och satt ute i typ 2 timmar mitt i natten. det var rätt kallt osv.

kanske tur att det blev senare idag.. hade nog bara blivit besviken om jag sett dig.. eller vad vet jag. jag vill träffa dig.

"Jag är din vante, vill du bli min hand?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0