yeah holy shiiiett

nu har jag datakunskap, första lektionen på kursen.. verkar sådär, blir nog inte så tråkigt endå. 
Man får ju iallafall sitta vid de bärbara macisarna hihi, då kan jag blogga iallafall och det tycker jag ju om (: 
Idag är det måndag och en ny skolvecka.. jag slutar 10 i 2, rätt soft. 
men ska vänta på victor som slutar senare, för jag skulle med han på stan som smakråd. 
han skulle köpa nya jeans och sånt tror jag. 
sen ska jag hem och tvätta, har inte så mycket rena kläder imorse märkte jag haha. 
idag har jag min pappas jeans som mysbyxor, jag älskar dom, dom är så mysiga (: 
även om jag ser ut som en hipphoppare haha! 
sen ska jag plugga på mitt mediakunskapsarbete som ska in på torsdag.. ska bli klar idag! för jag hinner inte till veckan.
det kommer bli en bra vecka, det känner jag på mig (: 
hihi jag är lycklig, tack <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0