you never leave my thoughts..

härlig dag idag!
trött som fan imorse bara.. hade verkligen ingen lust att gå upp..
men måste man så måste man.
missade bussen imorse så fick slänga mig på en annan och byta i stan två gånger.. lite jobbigt när man är trött och irriterad på morgonen. när jag väl kom till skolan så flöt lektionerna på..
jag somnade på engelskan där vi kollade på film, inte så bra haha. (somnade igår på shk)
jag fick sluta runt 12 idag, för jag lämnade in mitt mediakunskapsämne, äntligen har man inte det kvar att göra!
träffade M och E i stan efter det,
skulle vänta på bob som skulle gå och köpa skor och ville ha hjälp. jag hittade ett par åt honom, finfina (:
sen åkte vi hem till mig efter en partybussresa med ballonger osv.
kollade lite film, drack te och sånt,
värd dag,
vill bara att du kommer hit och ger mig lite sällskap i min emty apartment.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0