your gorgeous baby..

äntligen tillgång till datorn! Är hos maja nu och hade med datorn hit men vi fick inte ordning på internet.
men sen så lånade jag hennes mammas dator hehe.

Förut när jag var hemma, klar för utgång osv, så slog det mig att det var kanelbullens dag. då ska man ju inte ut, då ska man ju äta bullar med sina bästa kompisar :D så vi bestämmde oss för att baka hos majzor, så de kom och mötte mig :) sen så kollade vi igenom bakboken men blev sugna på maränger och glass, så en tur till coop blev.
köpte: vanlijglass med chokladkross, maränger, chokladsås och bananer. det blev ju att vräka, skitgott!
sen blev det att mysa lite och chilla, och jag ska sova hos maja. så vi ska liksom va uppe och 'lana' inatt, haha!
ofta vi kommer somna til o.c om ca en halvtimme hehe.
men bra kväll med brudarna behövdes och det var mysigt,
puss på det! ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0