curry

hej alla läsare! ha-ha.
läser nån ens? hihihi gör inget för då kan jag skriva hemlizar *fnizz* men dah
IALLAFALL, idag är det onsdag och jag slutade halv 12. gött endå!
Jag och jenny hurtade oss och gick från stan till hammarö!
sen kom jag hem och lagade lyxmåltidernas lyxmåltid: nudlar:)
har jag väl ätit i några dagar nu, höhö
sen har jag slappat och sovit och pluggat och vart ute med chihuahuan litte:)
ikväll ska jag bara va hemma och chilla med pappa, idol och morötter&guacamole! mumms
blir ju rätt soft osv, men tjo!

Kommentarer
Postat av: Anonym

man skriver inte "fniss" med 2 stycker"z" jävla fjortis... för helvete väx upp man skriver inte som en fjortis när man går gymnasiet.. o skippa ordet "dah"

2008-09-17 @ 23:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0