duktig ju!

satt vid datorn förut.. hade lite småtråkigt och det var en och en halv timme kvar tills idol skulle börja..
och så bara kände jag att jag fick världens största ångest, av att jag inte tränar längre.
kändes så jävla hemst. alla som går till friskis och tränar typ en gång om dan,
men jag då? gör ingenting och det är värkligen inte mig..
så jag var tvungen att ändra på de och stack ut i spåret..
och jag bara sprang och sprang, och det kändes otroligt, 
och sen var banan slut.
jag hade sprungit HELA barkbanan utan att stanna en enda gång
det har aldrig Aldrig hänt mig förut
(jag vet jag är dålig men jag hatar att springa och har sämst kondition)
jag brukar ju bli trött efter halva typ och måste stanna i typ 5 min för att gå lite..
men inte idag, jag sprang på bara. jag hade väl antagligen så mycket i huvet att tänka på så jag glömde bort att tänka på va jobbigt det var. och när jag var i mål, så började det spöregna, och fyfan va gött de va.
jag har alltid hatat att springa och alltid hatat regn, men nu så kändes det helt otroligt gött,
och jag blev så glad att jag hade sprungit hela att jag nästan grina hahaha :D
puss på det för nu är jag glad som fan, igen, äntligen.
vill inte att du ska göra mig nere igen, orkar inte de. har inte tid med de, så fuck off och låt mig va glad :) Tack puss

måste också säga grattis till simon som äntligen fått sin dröm att gå i uppfyllelse, han var ju med typ 1 sek på idol förut.
men visst jag är stolt över dig vännen ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0