enjoy the sickness

idag är jag hemma från skolan, och redan uppe! duschad och klar, ska bara sminka och fixa håret.
hatar att ligga hemma sjuk och ofräsh och inte i ordninggjort litegranna iallafall,
för man blir både piggare och finare haha :D
men ska ju ner till hammarlunden senare ikväll och träna killarna, får se hur de går med det.
jag tror emil är där idag också som tur är, vill inte ha de själva när jag inte är så pigg.

men jag ska ut och ta en promenad snart, får se om jag kanske smiter in på min gamla skola, mörmoskolan!
skulle vara roligt faktiskt, tror jag gör det. Om jag inte mår allt för dåligt.
men puss så länge, har ju rätt tråkigt så jag bloggar mycket hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0